Top   >   Back   >   学会発表 の検索結果 103 件中 130 件目

日本統計学会会長記念講演:ビジネスデータの統計モデリングとデータサイエンス
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] 2023年度統計関連学会連合大会
[ 発表日付 ] 2023年9月4日 ~ 9月4日
ビジネス・経済におけるベイズ統計 -ビッグデータとスモールデータのベイズモデリング‐
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] 日本行動計量学会第47回大会
[ 発表日付 ] 2019年9月5日
経済学とベイズ統計
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] 日本心理学会 シンポジウム「ベイズ理論の展開」
[ 発表日付 ] 2018年9月26日
Measuring Large-Scale Market Responses from Aggregated Sales: Regression for High-Dimensional Sparse Data
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] INFORMS Annual Conference 2017
[ 発表日付 ] 2017年10月24日
Measuring Large Scale Market Responses from POS Data -Regression Model for High Dimensional Sparse Data
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] International Workshop on Marketing Science and Service Research
[ 発表日付 ] 2016年12月21日
How Customer Loyalty Affects Loyalty
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] The First Eastern Asia Meeting on Bayesian Statistics
[ 発表日付 ] 2016年12月18日
How Customer Loyalty Affects Loyalty
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] INFORMS Annual Conference 2016
[ 発表日付 ] 2016年11月16日
How Customer Loyalty Affects Loyalty
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] Marketing Research Summit 2016
[ 発表日付 ] 2016年10月16日
A Threshold Model for Discontinuous Preference Change and Satiation
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] 38th ISMS Marketing Science Conference
[ 発表日付 ] 2016年6月18日
有効広告ストック水準の家計別推定
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] 日本マーケティングサイエンス学会第79回研究大会
[ 発表日付 ] 2015年12月15日
Price Customization Using Price Thresholds Estimated from Scanner Panel Data
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] 2005 International Workshop on Customer Relationship Management:Data Mining Meets Marketing
[ 発表日付 ] 2015年11月18日
Estimating Heterogeneous Price Thresholds
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] Clarence Tow Lecture Series (University of Iowa Henry B. Tippie College of Business)
[ 発表日付 ] 2015年10月19日
Modeling Preference Change through Brand Satiation
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] 9th RCEA Bayesian Workshop
[ 発表日付 ] 2015年6月23日
Modeling Preference Change through Brand Satiation
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] Marketing Seminar (University of Maryland)
[ 発表日付 ] 2015年2月19日
Estimating Heterogeneous Price Thresholds
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] "International Conference on""Recent Development of Statistical Modeling in Marketing"
[ 発表日付 ] 2014年12月15日
Modeling Nonlinear Relation from Customer Satisfaction to Loyalty
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] Direct/Interactive Marketing Research Summit
[ 発表日付 ] 2014年10月24日
Testing Multivariate Gaussianity by Hermitean Polynomial Transformation
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] INFORMS Annual Meeting (Stochastic Process Session)
[ 発表日付 ] 2014年10月15日
Discrete Choice Models Based on Non-linear Utility Function and Their Applications
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] 2004年統計関連学会連合大会
[ 発表日付 ] 2014年9月15日
Estimating Heterogeneous Price Thresholds -An Application to Customization Strategy
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] Marketing Science Conference 2004
[ 発表日付 ] 2014年6月15日
消費者異質性下の価格閾値推定とカスタマイゼーション戦略
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] 日本マーケティング・サイエンス学会 第75回研究大会
[ 発表日付 ] 2014年6月15日
消費経験による飽きを通じた選好変化のミクロ構造モデリング
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] 第14回ノンパラメトリック統計解析とベイズ統計
[ 発表日付 ] 2014年3月19日
Modeling Preference Change through Brand Satiation
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] Marketing Seminar (University of Groningen)
[ 発表日付 ] 2014年2月14日
Modeling Preference Change through Brand Satiation
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] Econometric Seminar (Erasmus University)
[ 発表日付 ] 2014年2月7日
A Threshold Choice Model for Asymmetric Market Response and Segmentation
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] International Symposium on “Statistical Analysis of the Structure with Latent Variable Model”
[ 発表日付 ] 2013年12月15日
Nonlinear Modeling of Customer Satisfaction Index
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] INFORMS 2013 Meeting
[ 発表日付 ] 2013年10月6日
A Threshold Choice Model for Asymmetric Market Response and Segmentation
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] 2003年統計関連学会連合大会
[ 発表日付 ] 2013年9月15日
消費者ミクロ構造のベイズモデリング
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] 2013年度統計関連学会連合大会
[ 発表日付 ] 2013年9月8日
ベイズ統計チュートリアルI & II
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] 日本マーケティング・サイエンス学会 第73回研究大会
[ 発表日付 ] 2013年6月15日
Modeling Preference Change through Brand Satiation
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] 10th Marketing Dynamics Conference
[ 発表日付 ] 2013年5月30日
Modeling Preference Change through Brand Satiation
[ 共同発表者名 ] 照井伸彦
[ 学会・会議名 ] The 8th KUBS International Symposium in Marketing
[ 発表日付 ] 2013年5月24日
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