Top > Back > 学会発表 の検索結果 103 件中 1‐30 件目
| 日本統計学会会長記念講演:ビジネスデータの統計モデリングとデータサイエンス |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] 2023年度統計関連学会連合大会 |
| [ 発表日付 ] 2023年9月4日 ~ 9月4日 |
| ビジネス・経済におけるベイズ統計 -ビッグデータとスモールデータのベイズモデリング‐ |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] 日本行動計量学会第47回大会 |
| [ 発表日付 ] 2019年9月5日 |
| 経済学とベイズ統計 |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] 日本心理学会 シンポジウム「ベイズ理論の展開」 |
| [ 発表日付 ] 2018年9月26日 |
| Measuring Large-Scale Market Responses from Aggregated Sales: Regression for High-Dimensional Sparse Data |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] INFORMS Annual Conference 2017 |
| [ 発表日付 ] 2017年10月24日 |
| Measuring Large Scale Market Responses from POS Data -Regression Model for High Dimensional Sparse Data |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] International Workshop on Marketing Science and Service Research |
| [ 発表日付 ] 2016年12月21日 |
| How Customer Loyalty Affects Loyalty |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] The First Eastern Asia Meeting on Bayesian Statistics |
| [ 発表日付 ] 2016年12月18日 |
| How Customer Loyalty Affects Loyalty |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] INFORMS Annual Conference 2016 |
| [ 発表日付 ] 2016年11月16日 |
| How Customer Loyalty Affects Loyalty |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] Marketing Research Summit 2016 |
| [ 発表日付 ] 2016年10月16日 |
| A Threshold Model for Discontinuous Preference Change and Satiation |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] 38th ISMS Marketing Science Conference |
| [ 発表日付 ] 2016年6月18日 |
| 有効広告ストック水準の家計別推定 |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] 日本マーケティングサイエンス学会第79回研究大会 |
| [ 発表日付 ] 2015年12月15日 |
| Price Customization Using Price Thresholds Estimated from Scanner Panel Data |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] 2005 International Workshop on Customer Relationship Management:Data Mining Meets Marketing |
| [ 発表日付 ] 2015年11月18日 |
| Estimating Heterogeneous Price Thresholds |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] Clarence Tow Lecture Series (University of Iowa Henry B. Tippie College of Business) |
| [ 発表日付 ] 2015年10月19日 |
| Modeling Preference Change through Brand Satiation |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] 9th RCEA Bayesian Workshop |
| [ 発表日付 ] 2015年6月23日 |
| Modeling Preference Change through Brand Satiation |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] Marketing Seminar (University of Maryland) |
| [ 発表日付 ] 2015年2月19日 |
| Estimating Heterogeneous Price Thresholds |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] "International Conference on""Recent Development of Statistical Modeling in Marketing" |
| [ 発表日付 ] 2014年12月15日 |
| Modeling Nonlinear Relation from Customer Satisfaction to Loyalty |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] Direct/Interactive Marketing Research Summit |
| [ 発表日付 ] 2014年10月24日 |
| Testing Multivariate Gaussianity by Hermitean Polynomial Transformation |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] INFORMS Annual Meeting (Stochastic Process Session) |
| [ 発表日付 ] 2014年10月15日 |
| Discrete Choice Models Based on Non-linear Utility Function and Their Applications |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] 2004年統計関連学会連合大会 |
| [ 発表日付 ] 2014年9月15日 |
| Estimating Heterogeneous Price Thresholds -An Application to Customization Strategy |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] Marketing Science Conference 2004 |
| [ 発表日付 ] 2014年6月15日 |
| 消費者異質性下の価格閾値推定とカスタマイゼーション戦略 |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] 日本マーケティング・サイエンス学会 第75回研究大会 |
| [ 発表日付 ] 2014年6月15日 |
| 消費経験による飽きを通じた選好変化のミクロ構造モデリング |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] 第14回ノンパラメトリック統計解析とベイズ統計 |
| [ 発表日付 ] 2014年3月19日 |
| Modeling Preference Change through Brand Satiation |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] Marketing Seminar (University of Groningen) |
| [ 発表日付 ] 2014年2月14日 |
| Modeling Preference Change through Brand Satiation |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] Econometric Seminar (Erasmus University) |
| [ 発表日付 ] 2014年2月7日 |
| A Threshold Choice Model for Asymmetric Market Response and Segmentation |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] International Symposium on “Statistical Analysis of the Structure with Latent Variable Model” |
| [ 発表日付 ] 2013年12月15日 |
| Nonlinear Modeling of Customer Satisfaction Index |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] INFORMS 2013 Meeting |
| [ 発表日付 ] 2013年10月6日 |
| A Threshold Choice Model for Asymmetric Market Response and Segmentation |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] 2003年統計関連学会連合大会 |
| [ 発表日付 ] 2013年9月15日 |
| 消費者ミクロ構造のベイズモデリング |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] 2013年度統計関連学会連合大会 |
| [ 発表日付 ] 2013年9月8日 |
| ベイズ統計チュートリアルI & II |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] 日本マーケティング・サイエンス学会 第73回研究大会 |
| [ 発表日付 ] 2013年6月15日 |
| Modeling Preference Change through Brand Satiation |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] 10th Marketing Dynamics Conference |
| [ 発表日付 ] 2013年5月30日 |
| Modeling Preference Change through Brand Satiation |
| [ 共同発表者名 ] 照井伸彦 |
| [ 学会・会議名 ] The 8th KUBS International Symposium in Marketing |
| [ 発表日付 ] 2013年5月24日 |

