Top   >   Back   >   学術論文・プロシーディングス・著作 の検索結果 19 件中 119 件目

理系1年生を対象とした英語多読リーダー活用の有効性に関する調査研究
[ 全著者名 ] Stephen Jennings
[ 掲載誌名 ] 令和5年度 私情協 教育イノベーション大会資料
[ 掲載年月 ] 2023年 9月
[ 著作区分 ] その他著作
Using LETUS in Asynchronous English Reading and Writing Lessons: What students think
[ 全著者名 ] Stephen Jennings
[ 掲載誌名 ] Studies in Liberal Arts and Sciences
[ 掲載年月 ] 2022年 3月
[ 著作区分 ] その他著作
上級英語コースにおける「気づき」という概念や批判的思考の一環性に向けて
[ 全著者名 ] Stephen Jennings・David Gann
[ 掲載誌名 ] 2021年度 ICT利用による教育改善研究発表会議資料集
[ 掲載年月 ] 2021年 8月
[ 著作区分 ] その他著作
An Extensive Reading, Graded Reader Programme at Tokyo University of Science
[ 全著者名 ] David Gann, Stephen Jennings, Marcus Sakellarios
[ 掲載誌名 ] Studies in Liberal Arts and Sciences
[ 掲載年月 ] 2020年 3月
[ 著作区分 ] その他著作
Teachers as agents of change in English Language Teaching: A Socratic turn in Japanese Higher Education
[ 全著者名 ] Stephen Jennings
[ 掲載誌名 ] Studies in Liberal Arts and Sciences
[ 掲載年月 ] 2019年 3月
[ 著作区分 ] その他著作
Understanding English Curriculum Change at Tokyo University of Science
[ 全著者名 ] Stephen Jennings
[ 掲載誌名 ] Studies in Liberal Arts and Sciences
[ 掲載年月 ] 2016年 3月
[ 著作区分 ] その他著作
Internationalisation and Corruption in Education: Toward a Conceptualisation
[ 全著者名 ] Stephen Jennings Anthony Fenton
[ 掲載誌名 ] Studies in Liberal Arts and Sciences
[ 掲載年月 ] 2015年 3月
[ 著作区分 ] その他著作
A Critical Review of Swain and Hammond
[ 全著者名 ] Jennings, S.
[ 掲載誌名 ] 共愛学園前橋国際大学論集
[ 掲載年月 ] 2013年 4月
[ 著作区分 ] その他著作
The Complexity of Brokering Teacher Classroom-Language
[ 全著者名 ] Jennings, S.
[ 掲載誌名 ] 共愛学園前橋国際大学論集
[ 掲載年月 ] 2010年 3月
[ 著作区分 ] その他著作
Systemic Functional Grammar and Authentic Language Input
[ 全著者名 ] Jennings, S.
[ 掲載誌名 ] 共愛学園前橋国際大学論集
[ 掲載年月 ] 2009年 3月
[ 著作区分 ] その他著作
Student self-editing of written work using online concordance
[ 全著者名 ] Jennings, S.
[ 掲載誌名 ] 共愛学園前橋国際大学論集
[ 掲載年月 ] 2008年 3月
[ 著作区分 ] その他著作
Freshman English Seminar class goals: A portfolio approach
[ 全著者名 ] Jennings, S.
[ 掲載誌名 ] 共愛学園前橋国際大学論集
[ 掲載年月 ] 2008年 3月
[ 著作区分 ] その他著作
Maebashi Kyoai Gakuen College: Discussing the future of the English course curriculum
[ 全著者名 ] Jennings, S.
[ 掲載誌名 ] 共愛学園前橋国際大学論集
[ 掲載年月 ] 2007年 3月
[ 著作区分 ] その他著作
Lifelong English Learning: How lexis-based instruction and use of corpora can help
[ 全著者名 ] jennings, S.
[ 掲載誌名 ] 共愛学園前橋国際大学論集
[ 掲載年月 ] 2007年 3月
[ 著作区分 ] その他著作
Focussed Native Speaker Dialogue on DVD: The new way to motivate both ESL and EFL students
[ 全著者名 ] Jennings, S., Rucynski, T.
[ 掲載誌名 ] 第4回ハワイ教育国際会議 議事録
[ 掲載年月 ] 2006年 1月
[ 著作区分 ] その他著作
Content and Skills Integration in Curriculum Development: A model for transition to content-based instruction
[ 全著者名 ] Jennings, S., Struc, A.
[ 掲載誌名 ] 第4回ハワイ教育国際会議 議事録
[ 掲載年月 ] 2006年 1月
[ 著作区分 ] その他著作
Writing Error Correction Methods: Tuning In to Student Preference
[ 全著者名 ] D. Bologna, S. Jennings. J. McCrostie
[ 掲載誌名 ] Studies in Linguistics and Language Teaching
[ 掲載年月 ] 2004年 3月
[ 著作区分 ] その他著作
English Derived Loanwords in Japanese: The changes they undergo and how they interfere with Japanese EFL learner’s pronunciation
[ 全著者名 ] Jennings, S.
[ 掲載誌名 ] 神田外語大学紀要
[ 掲載年月 ] 2004年 3月
[ 著作区分 ] その他著作
Multimedia in the SLA Classroom in Japan
[ 全著者名 ] Jennings, S.
[ 掲載誌名 ] 神田外語大学紀要
[ 掲載年月 ] 2003年 4月
[ 著作区分 ] その他著作
Previous | 1 | Next