Top > Back > 学会発表 の検索結果 34 件中 1‐30 件目
| Critical Thinking for Teachers: Utilizing ChatGPT for Student Essays | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings, David Gann | 
| [ 学会・会議名 ] JALT PanSIG(全国語学教育学会の分野別研究部会)大会 | 
| [ 発表日付 ] 2025年5月17日 | 
| Fostering Critical Thinking and Global Citizenship through Significant Learning Outcomes | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] 全国語学教育学会 第50回年次国際大会教材展示会 | 
| [ 発表日付 ] 2024年11月11日 | 
| Measuring Academic Performance through Active Learning in Japanese Universities | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] The Tenth Annual Conference on Global Higher Education | 
| [ 発表日付 ] 2024年6月1日 | 
| Active Learning is the new Critical Thinking: What, Why and How? | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] 全国語学教育学会 第49回年次国際大会教材展示会 | 
| [ 発表日付 ] 2023年11月25日 | 
| 理系1年生を対象とした英語多読リーダー活用の有効性に関する調査研究 | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] 令和5年度 私情協 教育イノベーション大会 | 
| [ 発表日付 ] 2023年9月9日 | 
| Action Research Shows English Graded-Reader Books Have Synergistic Effects on Japanese Science Students | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] International Academic Forum: The 12th European Conference on Education | 
| [ 発表日付 ] 2023年7月16日 | 
| Action Research: Teaching Effective Use of Discourse Markers for Science Students in an online EFL Environment | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] Hawaii International Conference on English Language and Literature Studies (2023) | 
| [ 発表日付 ] 2023年3月10日 | 
| Introduction to Frontier Science: Intensive Lecture Series on Cross-disciplinary Studies | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] JALT Tohoku ELT Expo・全国語学教育学会・東北地区ELT EXPOでの研究発表 | 
| [ 発表日付 ] 2022年12月10日 | 
| Research on teaching methods and classroom management | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings, David Gann | 
| [ 学会・会議名 ] 2021 CELESE Language Teaching Symposium | 
| [ 発表日付 ] 2021年9月17日 | 
| 上級英語コースにおける「気づき」という概念や批判的思考の一貫性に向けて | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings・David Gann | 
| [ 学会・会議名 ] ICT利用による教育改善研究発表会議 | 
| [ 発表日付 ] 2021年8月25日 | 
| Utilizing an Online Extensive Reading Graded Reader Programme in a Japanese University | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings, Marcus Sakellarios, David Gann | 
| [ 学会・会議名 ] The IAFOR International Conference on Education – Hawaii (IICEHawaii2021) | 
| [ 発表日付 ] 2021年1月6日 | 
| English Language Teaching Reform in a Japanese Science University | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] Hawaii International Conference on English Language and Literature Studies (2020) | 
| [ 発表日付 ] 2020年3月14日 | 
| Curriculum reform in English language teaching in Japan: Recent changes in government policy | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] 13th Annual Conference on Asian Studies (ACAS) | 
| [ 発表日付 ] 2019年11月23日 | 
| Lost in Confucian? The Socratic Turn in Japanese Education | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] The Asian Conference on Education | 
| [ 発表日付 ] 2018年10月15日 | 
| Implementing English Language reform in a Japanese Science University | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] Association for Language Awareness | 
| [ 発表日付 ] 2018年7月6日 ~ 7月8日 | 
| Designing a curriculum: Blending traditional and communicative approaches | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] 北東アジア言語教育学会 The 10th Annual NEAR Language Education Conference | 
| [ 発表日付 ] 2018年6月9日 | 
| The Changing Role of Japanese Teachers of English | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] 全国語学教育学会・第43回年次国際大会教材展示会 JALT 43rd Annual International Conference on Language Teaching and Learning & Educational Materials Exhibition | 
| [ 発表日付 ] 2017年11月20日 | 
| Curriculum articulation and the suitability of CLIL at an elite Japanese university | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings, Anthony Fenton, David Gann | 
| [ 学会・会議名 ] The Fourth Annual Conference on Global Higher Education | 
| [ 発表日付 ] 2017年6月10日 | 
| Internationalisation, quality assurance, and curriculum change at an elite Japanese private university: Confounding complexities | 
| [ 共同発表者名 ] Anthony Fenton、Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] The Third Annual Conference on Global Higher Education | 
| [ 発表日付 ] 2016年6月4日 | 
| Internationalisation and Quality Assurance Vulnerabilities in Higher Education: Building Awareness | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings Anthony Fenton | 
| [ 学会・会議名 ] The Second Annual Conference on Global Higher Education | 
| [ 発表日付 ] 2015年6月6日 | 
| Humanities Classes in Science Universities in the UK (イギリスのサイエンス大学と教養の授業) | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] イギリス・中国の大学教育 | 
| [ 発表日付 ] 2013年11月19日 | 
| Workshop for Gunma Prefectural Secondary and High School Teachers on Communicative Language Teaching | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] Workshop for Gunma Prefectural Secondary and High School Teachers on Communicative Language Teaching | 
| [ 発表日付 ] 2010年8月23日 | 
| Self-editing using Online Concordance | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] Corpus Linguistics | 
| [ 発表日付 ] 2009年7月20日 | 
| Building Conversation from Theme and Content | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings, Todd Rucynski | 
| [ 学会・会議名 ] Association for Language Awareness 言語知識学会「ALA」国際例会 | 
| [ 発表日付 ] 2008年6月27日 | 
| Students as Editors: Using Online Concordance | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings | 
| [ 学会・会議名 ] Association for Language Awareness 言語知識学会「ALA」国際例会 | 
| [ 発表日付 ] 2008年6月26日 | 
| English course curricula: Not fit for purpose | 
| [ 共同発表者名 ] Jennings, S. | 
| [ 学会・会議名 ] 第2回(2007 年度) JACET 関東支部大会 | 
| [ 発表日付 ] 2007年6月24日 | 
| Content-rich Authentic Speech: Practical classroom uses | 
| [ 共同発表者名 ] Jennings, S. | 
| [ 学会・会議名 ] 第2言語習得 英語教育研究 国際インターネット会議 | 
| [ 発表日付 ] 2007年3月4日 | 
| Teaching Values through Native-speaker Dialogue | 
| [ 共同発表者名 ] Jennings, S. Rucynski, T. | 
| [ 学会・会議名 ] 第32回全国語学教育『JALT』学会例会 | 
| [ 発表日付 ] 2006年11月4日 | 
| A Content-based Language Awareness Approach for Lower-level learners | 
| [ 共同発表者名 ] Jennings, S., Rucynski, T. | 
| [ 学会・会議名 ] 第14韓国園国英語学会会議 | 
| [ 発表日付 ] 2006年10月29日 | 
| Content and Skills Integration in Curriculum Development: A model for transition to content-based instruction | 
| [ 共同発表者名 ] Stephen Jennings, Andrew Struc | 
| [ 学会・会議名 ] 第4回ハワイ教育国際例会 | 
| [ 発表日付 ] 2006年1月8日 | 

